mandag 17. september 2012

Vinteren nærmer seg

Mørke tider har kommet og nå begynner også været å bli heftigere. Det blåser med iskald vind og regner gradvis mer og mer. Det som ikke er så bra er at folk begynner å kjøre bil til jobb istedenfor å sykle. Jeg går til skolen i 20 minutter hver vei og det gjør jeg uansett været, også ved snøstormer. Jeg følger med på vær-stasjonen og den viser ofte skyet eller regn. Skalaen på barometeret varierer mye og været blir derfor spennende fram mot vinteren.

Jeg skulle ønske at jeg kunne hatt det gøy med Bluetooth med venner, fordi det skal lite til for at det blir morsomt. På Connection var det gøy når jeg og to andre satte oss i Tabernaklet og delte musikk med Bluetooth. Når vi skulle søke opp hverandre kom også noen andre enheter fram, men det var ingen tvil om hvilken som var min, fordi den heter alltid "Cobra radio klubb". Bluetooth er en morsom måte å dele filer mellom mobiler på når man møtes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar