søndag 9. september 2012

Statistikk for uke 36

Blogg-seksjonen til Haugesunds avis er en perfekt reklamekanal for å nå ut til store deler av Haugalandet. Nesten all trafikken kommer derfra og nå ser det ut som folk begynner å følge bloggen. Bilder er gøy å ha med, men det må ikke gå utover innholdet i teksten. Det innlegget jeg publiserte tidligere i dag var helt genialt, med bilder av plantene mine som sliter litt. De trenger vann hver dag og jeg kan nå se at stilkene blir mer grønne for hver dag som kommer.

Det blir spennende å se hva besøktallet blir når vinteren kommer og jeg begynner å legge ut bilder av snøværet. Her er denne ukas statistikk for bloggen, målt i unike besøk:

DayDatePage LoadsUnique VisitsFirst Time VisitsReturning Visits
Sunday2nd September 201240342410
Saturday1st September 2012151064
Friday31st August 201246332310
Thursday30th August 20125939354
Wednesday29th August 20124028244
Tuesday28th August 20128853
Monday27th August 20123230255

Det ble litt kluss når jeg skulle kopiere dette, men når jeg bare tok de 7 siste dagene ble dette bra. Som dere ser er "Unique Visits" det samme som unike besøk. Det varierer så mye at jeg vil si det er 10 daglige besøk. Jeg er fornøyd med statistikken så langt og skal fortsette med å skrive flere spennende innlegg. Neste uke skal jeg jobbe to dager i uka, utplassert i forbindelse med skolen. Hvilken bedrift jeg skal jobbe i vil jeg ikke avsløre ennå, men jeg skal jobbe der annenhver mandag og annenhver tirsdag, og hver torsdag. Når jeg kommer hjem fra jobb på tirsdag skal jeg skrive hvilken bedrift jeg har begynt å jobbe i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar