onsdag 26. september 2012

Kalde dager med uvær

Det er høst i Haugesund og det vil ta noen uker før det blir nattefrost og begynner å snø. Denne byen er i et kystområde og derfor er det ikke så mye snø på vinteren, men det er mye frost og da kan det bli glatt på sideveiene. Jeg bruker alltid jakke når jeg skal gå til skolen, men på hjemveien har det av og til vært solskinn ute og da måtte jeg ta av meg jakken. De siste dagene har jeg alltid gått med jakke ute, fordi det er alltid kaldt ute.

Som jeg har skrevet tidligere så jobber jeg i lageret til Spar Kjøp. Jeg vet ikke om det dårlige været gjør at salget blir kjempestort, men det kommer ofte mange kunder til butikkene når det blir dårlig vær. Derfor håper jeg det blir mye regn de neste dagene, sånn at sannsynligheten blir større for at mange kunder kommer til butikken. Og så blir det ikke for varmt å jobbe i lageret når det er kaldt ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar