søndag 30. september 2012

Oppdatert hjemmesiden til radioklubben

Lørdag ettermiddag oppdaterte jeg hjemmesiden til Møllerhaug Radioklubb, fordi det sto ingenting om turer med klubben der. Jeg har på forsiden skrevet om at jeg skal prøve å arrangere en campingtur til Grindafjord i Tysvær kommune. Jeg skal skrive mer om dette på hjemmesiden når den turen nærmer seg. Det blir mest sannsynlig sommeren 2014.

Når jeg var ferdig med å oppdatere informasjonen ble det gjort kjent på Facebook-gruppa til Cobra radio klubb at det planlegges en festival sommeren 2014. Budsjettet er lagt ut og hvordan dette skal finansieres skal være klart i løpet av år 2013. Jeg vil mye mer på en festival med Cobra radio klubb. Det kan være jeg på grunn av festivalen kommer til å avlyse planene om campingtur til Grindafjord i Tysvær kommune. Det er ikke helt sikkert at jeg gjør det, men det kommer jeg tilbake til når festivalen er ferdig planlagt.

Det blir kjempegøy hvis Cobra radio klubb klarer å arrangere en festival. Det kommer mer informasjon om dette på klubbens Facebook-gruppe som er HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar