lørdag 22. september 2012

En travel lørdag morgen

Det er ikke alle lørdager som er travle for meg. De fleste lørdagene er for meg kjedelige for meg, da jeg spiser frokost etter å vasket gulvene hjemme. Men etter vaskingen måtte jeg bake 16 nye hjemmelagde rundstykker, fordi jeg i går ble tom for rundstykker. Jeg snakket i går med en venn om bedøvelse hos tannlegen og han sa til meg at med musikk i ørene trenger han ikke bedøvelse for å bore hull. Jeg må til tannlegen på tirsdag for å bore et hull og håper at en det er dekning på FM radioen der, sånn at jeg kan høre musikk med mobiltelefonen min der. Tannlegen er i Victoriahjørnet i Haugesund sentrum, med vinduer mot vest. Jeg skal bruke de nye hodetelefonene mine som har ledning med mye bedre radiomottak, lydisolerte og god lyd. Det er samme hvilken kanal jeg får inn og hvilken musikk den spiller.

Statistikken over ukens besøk i bloggen blir lagt ut i morgen, men på grunn av at jeg bare klarer å kopiere 6 dager, kommer jeg til å ta med besøkene fra mandag til lørdag. Det ser fortsatt ut som de fleste besøkene kommer veldig tidlig på dagene og resten kommer ettermiddag og kveld. Det er ofte rolig i helgene, fordi da er mange på turer eller sover ut på dagene. Under hvert innlegg i bloggen er det link til Facebook-siden og det ser hver uke ut som den er populær å klikke på. Også de andre linkene i innleggene er populære å klikke på, men det er ikke snakk om mange klikk.

Reklamen i bloggen er for mine egne nettsider (unntatt Haugaland Turbonett) som jeg holder på med. Musikken min på Urørt, radioklubben min og spillelisten på Spotify som jeg alene har laget. Det er ei spilleliste med musikk som aldri glemmes, men som før var store radiohits. Dere kan trykke på linken i høyre hjørnet og abonnere på den spillelisten. Jeg vil anbefale den til folk som savner de store radiohistene som en gang var populære, men som har sluttet å bli spilt på radio.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar