tirsdag 4. september 2012

Denne bloggen må utvikles

Det er åpenbart at denne bloggen må utvikles, fordi det er et hav av tema man kan skrive om. Denne bloggen skal ha fokus på ensomheten og hvordan man kan klare å komme seg ut blant folk. Jeg er lei av å skjule at jeg savner å ha nære venner rundt meg. Uten Connection kan jeg bare pakke sakene og flytte langt vekk, noe jeg selvfølgelig ikke har lyst til. Å være på kaien i Haugesund er ikke noe jeg ser fram til, men jeg vil heller ikke sitte hjemme alene og se tv lørdag kveldene.

Det er mulig å reise på campingturer for å treffe noen betjente, men det er bare attraktivt i sommerhalvåret og det er langt ifra det samme som Connection nesten hele året, der jeg får venner jeg ser innimellom i mitt område. Og så er det vanskelig å reise på camping uten bil, pga all bagasjen med mat, klær og eventuelt data og mobilt bredbånd. Det er lettere for meg på alle måter å komme på Connection hver lørdag kveld, fordi jeg bor 10 minutter å gå til Tabernaklet.

Jeg bruker Statcounter til å registrere besøkstallet til bloggen og den har for tiden 10 daglige besøk. Jeg kan med den tjenesten se antall unike sidevisninger, hvor besøkene kommer fra og mye mer. Det er litt spennende å se hvilke klokkeslett besøkene er og de er oftest ettermiddag og kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar