onsdag 12. september 2012

Regnværet fortsetter

Vær-stasjonen min viser ikke store tegn til høytrykk, men den gir uttrykk for oppholdsvær. Mye av lavtrykket stopper bak fjellene rundt Haugesund, spesielt Boknafjellet. Jeg håper ikke det blir mer sprutregn som det var i går, da gikk det nesten ikke an å se ut vinduene og det er lyktestolper i området jeg bor. Temperaturene fortsetter med 10 grader på dagtid. Følg Live værstasjon her http://www.h-avis.no/v%C3%A6rstasjon

Jeg regner med at snøen begynner å falle ned fra himmelen i oktober eller november. Jeg håper å ikke trenge piggdekk til sykkelen min denne vinteren, fordi det oftest ikke er snø på veiene. Og så er Haugesund i et kystområde som gjør at det blir ikke så mye snø her, men det vil vise seg når vinteren begynner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar