lørdag 8. september 2012

Resultatet av å bli alene

Det er ubeskrivelig hvordan det er å bli alene, forlatt av de viktigste vennene som en gang var til å stole på og som mest mulig ville opprettholde vennskapet. Det som er uheldig med dette er at folk blir sittende hjemme alene og ikke har noe gøy å gjøre i helgene. Jeg vil flytte vekk fra Haugesund når jeg har blitt for gammel til å gå på Connection. Jeg vil ikke sitte hjemme hver lørdag kveld og tenke på at andre har det gøy nok uten meg. Jeg har fått mange betjente på Connection og noen radiovenner i Haugesundgruppen.

Jeg tenkte mye på dette når jeg vasket gulvene hjemme og jeg tenkte mye på hvordan jeg hadde det før. En ekte venn er en venn man kan dele mange hobbyer med og som man hjelper med glede, og så man får hjelp av når det er nødvendig. Jeg får betjente på Connection og radiovenner i Haugesundgruppen, og mer enn det får jeg ikke.

Løsningen på dette er så langt usynlig. Kanskje jeg må flytte til en by der jeg ikke kjenner noen, sånn at jeg kanskje kan få ekte venner som vil hjelpe meg. Hvis jeg noen gang skal klare å få mange nok lesere i bloggen, så må jeg kjøpe reklame. Det vil bli reklame på hjemmesiden til Radio Haugaland, der et lite frimerke koster 400 kroner per mnd. Det kommer jeg ikke til å kjøpe før jeg begynner å jobbe, men jeg vil ikke ha reklame der månedene juni, juli og desember. De månedene er det ikke så mange som er på internett hele tiden, på grunn av at mange er ute på sommeren og ser tv på vinteren. Det er bare en liten annonse det er snakk om, men den hjemmesiden skriver nyheter for Haugalandet og Sunnhordland. Statistikken for denne hjemmesiden finner dere her http://urlspion.no/www.radioh.no

2 kommentarer:

  1. Hei Sindre.

    Stå på du. Fant deg ved en tilfeldighet i Google. Ble litt oppmerksom på at du var fra Haugesund som meg. Ser du har mye pågangsmot og gjør veldig mye i hverdagen din, så du skal se positivt på livet. Det skal bare bli bedre og bedre, vet du er i en vanskelig periode nå siden du er så ung, men jeg lover deg at ting vil ordne seg hvis du fortsetter med ditt pågangsmot.
    Ser du skriver du har mistet vennene dine, men du har vel fortsatt familien som er glad i deg? Du som er så opptatt av radio skulle kanskje jobbet på en radiosentral en dag, kanskje på havnekontoret eller noe sånt? Lykke til.

    SvarSlett
  2. Ja, det er helt sant det du skriver. Jeg begynte å skrive blogg sommerferien 2012, fordi jeg var alene nesten hele tiden. Etter sommerferien ble alt mye bedre.

    SvarSlett