onsdag 5. september 2012

En kunst å lage middag fra bunnen av

Det er lett å tenke at man får ikke tid til å lage middag fra bunnen av, på grunn av at en har kommet sent fra jobb eller skole og skal om to timer ut for å være med en fritidsklubb eller venner. For meg er det en kunst å lage middag fra bunnen av og en hjemmelaget pizza tar meg rundt en time å lage. Den metter mye bedre enn de ferdige i butikken, men den kan også lagres lenge i fryseboksen. Det kan bli flere dager med smakefull middag. Det holder jeg faktisk på med nå og skal i kveld til Holmen utenfor Åkra i Karmøy kommune, med amatørradiogruppa. Jeg skal der fortsette med HF kurset for å kanskje neste år bli radioamatør. Sertifikatet krever eksamen som koster 2000 kroner.

Jeg har en stor fordel med at kontoret, stua og kjøkkenet er i samme rom. Det gjør at jeg kan være på internett mens jeg lager middag. Det er også greit å kunne vaske gulvet i rommet som jeg kombinerer stue, kontor og kjøkken samtidig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar