tirsdag 18. september 2012

Cobra radio klubb begynner med blogg-seksjon

Jeg ser etter nye muligheter til å verve fest mulig lesere til bloggen på kortest mulig tid. Jeg ser med Statcounter at det kommer besøk fra mange forskjellige steder som er veldig langt vekke fra Haugesund. De fleste kommer fortsatt fra blogg-seksjonen til Haugesunds avis og det regner jeg vil fortsette med økning, på grunn av høsten som har inntatt Vestlandet.

Jeg har begynt å jobbe to dager i lageret til Spar Kjøp, onsdag og torsdag. Jeg kommer derfor ikke til å skrive innlegg i bloggen i morgen før jeg sykler til jobb. Jeg skal være med amatørradiogruppa til Åkra i morgen kveld, så det spørs om jeg får tid til å skrive innlegg i morgen. Men på torsdag skal jeg klare å skrive et innlegg i bloggen.

Nå har Cobra radio begynt med ei ny hjemmeside for fellesturene, med utvidet informasjon som kan være til interesse for de som ikke vet om hvem som er i målgruppen for disse fellesturene. Der har det nå kommet en blogg-seksjon, som gjør mulig for at bloggere kan få presentert sin blogg på siden. Den er for tiden under arbeid, men det er allerede mye god informasjon for camping-folket på hjemmesiden. Her er blogg-seksjonen  https://sites.google.com/site/cobrasturer/linker/medlemmenes-blogger

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar