søndag 9. september 2012

Ukens kommentar 09.09.12


Høsten har offisielt startet i Haugesund og her synker temperaturene mot 13 grader på dagtid. For meg som blogger er dette veldig bra, fordi da er folk mer inne og har tid til å lese bloggen. Derfor er det viktig at jeg oppdaterer denne bloggen med nye og spennende innlegg. Jeg fant noen bilder i kamera som jeg glemte å legge ut. Jeg tok bilder av plantene mine og fant i dag bildene fra Havnedagene, når jeg var med Haugesundgruppen på kaien.

Jeg var på Connection i går, men klokken 23:15 valgte vi å bare ta turen hjem, fordi det skjedde ikke mer i Tabernaklet. Jeg ser at blogg-seksjonen til Haugesunds avis resulterer høye besøkstall og det er så langt den største kilden til besøkene. Det gir meg besøk hovedsaklig i Nordland, Hordaland og Rogaland. Det er derfor ingen tvil om at den nettavisen har mange daglige lesere.


Bildene fra Havnedagene:

Her har vi ikke ennå fått alt på plass 

HF radio koblet til en datamaskin 


Lageret mitt med 16 stk hjemmelagde rundstykker og 3 kg siktet hvetemel


Her er bildene av plantene mine som nå får flere desiliter vann hver dag, og det må hele tiden fylles på mer:


Jeg vet ikke om jeg klarer å holde venstre i live, men begge krever like mye vann og har visne stilker. Men begge stilkene begynner å bli grønne. Høyre måtte jeg klippe i to, fordi den ble bare høyere og mer vissen. Jeg skal følge denne saken videre i bloggen.

2 kommentarer:

  1. plant de om i nye potter og ny jord. også kjøper du Substral og har i vannet når du vanner dem, da overlever dem

    SvarSlett
    Svar
    1. De er på bedringens vei. Stilkene blir grønne, de spirer og bladene visner ikke mer. Etter jeg tok disse bildene klippet jeg planten til venstre, sånn at halve stilken var igjen. Nå overlever de, i samme potter og jord, men også med vann

      Slett