onsdag 26. september 2012

Nå blir det tidlig mørkt ute

Når jeg i kveld skulle gå til amatørradiogruppa som denne kvelden skulle samles i kafeen i Gamle Slakthuset, så var det halvmørkt ute klokken 18:45. Jeg husker ikke hva klokken var når det ble helt mørkt ute, men det var ikke lenge etter jeg var kommet inn i kafeen. Det var veldig mørkt i Haugesund sentrum når jeg gikk hjem.

Det er lyst ute hver gang jeg sykler til jobb, og det er lyst ute når jeg sykler hjem fra jobb. Det samme opplever jeg når jeg skal gå til skolen, og når jeg skal gå hjem fra skolen. Jeg bruker refleks ute hvis det er mørkt, men så langt i år trenger jeg bare å bruke refleks når jeg skal gå til amatørradiogruppa.

Jeg tror det blir oppholdsvær de neste dagene, men det regner av og til. Jeg kan sykle uten jakke til jobb uten å bli kald, men da har jeg jakken i ryggsekken i tilfelle det skulle bli for kaldt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar