mandag 10. september 2012

En morgen jeg sover ut, begynner vekkerklokkene å ringe

Det var rart å sove ut som jeg gjorde denne helgen og plutselig begynte vekkerklokka å ringe og klokkeradioen sto på full lyd. Nå begynner skolen igjen, men jeg har merket at jeg blir motivert til å blogge mer når jeg ser hvordan statistikken ser ut. Nå begynner folk fra andre byer i Norge utenom Rogaland å besøke denne bloggen, noe som for meg var en umulighet i oppstarten. Regnvær, stormer og snøvær er mye av årsaken til dette og nå har det faktisk blitt kraftig uvær i Haugesund. Jeg ble så varm av å gå til skolen i dag at jeg måtte ta av meg jakka, så synkende temperaturer hadde passet meg fint her. Jeg blir varm av å gå, men det er bare en stor fordel på vinteren.

Jeg har en vær-stasjon hjemme som analyserer hvilket vær det blir de neste 12 timene. En skala på barometeret til mottakeren viste i dag at det gradvis vil komme et lavtrykk og bli en storm. Det har den vist siden søndag kveld, men det er greit å kunne se hvilket vær det egentlig skal bli.

Det er ikke så lenge siden jeg satte inn egen reklame i bloggen for musikken min på Urørt og nå begynner folk å lytte til låtene mine. Det viser at reklamen får publikum og jeg er glad for at jeg har satt inn den reklamen, ellers hadde folk sluttet helt å lytte til låtene mine på Urørt. Den siste er delvis sammenhengende, men ikke de andre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar