torsdag 13. september 2012

Framgang i kurset

Tirsdag kveld var jeg på nettkurs i å ta amatørradiolisens og det så ut som jeg allerede hadde forstått mer enn jeg visste. Når man skal ta et sertifikat, så må man lese mye teori før man i praksis kan få sertifikatet. Amatørradiolisensen er et sertifikat på samme måten som alle andre, det krever øvelse i å lese teorien og den må leses nøye. Jeg har ei lærebok hjemme som inneholder all teorien som trengs. Jeg tror det kommer til å bli gøy å snakke med folk i andre deler av verden.

Jeg holder på med å lese boka Harry Potter og De vises sten, ei tunglest og spennende fantasibok. Jeg har bare noen kapitler igjen og så er jeg ferdig. I et skoleprosjekt skal jeg lage ei bokanmeldelse av denne boka, men den bokanmeldelsen vil jeg også dele i bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar