tirsdag 25. september 2012

Boret hull hos tannlegen uten bedøvelse

Jeg har siden jeg sto opp i dag tenkt på at jeg skulle til tannlegen. Jeg skulle bore et hull og det gjorde vondt uten bedøvelse, men med hodetelefoner og musikk gikk det bra, fordi da slapp jeg å høre suselyden. Det tok 25 minutter å bore hullet og det gjorde godt å bli ferdig med dette.

Når jeg kom hjem måtte jeg slappe litt av og begynte etterhvert å spise rundstykker før jeg begynte å bake hjemmelaget pizzabunn. Mens den hevet stekte jeg kjøttdeig og krydret den med hvitt pepper. Pizzaen smakte godt. Her er et bilde av pizzaen:


Etter middagen begynte jeg å bake rundstykker og satte de til heving. Etter en time rullet jeg ut rundstykkene og stekte de på 200 grader i 30 minutter. Etterpå kjølte jeg rundstykkene på en rist og pakket de oppi en brødpose når de ble avkjølte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar