lørdag 1. september 2012

Vellykket Kick-off! lørdag kveld

Denne kvelden var en stor kveld, fordi Radiate opptredde Live hele denne kvelden. Det var vanlig lovsang og tale, men da var det Radiate som opptredde. Før møtet begynte så jeg at mange som ikke har vært så ofte på Connection før, kom i kveld. Det var godt å treffe ungdommer jeg savner fra Connection igjen, fordi de har jeg savnet. Det føltes som de hadde andre ting å gjøre lørdag kveldene, men i kveld kom de og det ble jeg veldig glad for. Jeg kommer til å fortsette som data-teknikker på Connection, fordi jeg synes det er gøy å være med på å bygge opp ungdomsmiljøet. Jeg håper de ungdommene som kom tilbake til menigheten vil fortsette på Connection hver lørdag kveld. Dette var en kjempebra kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar