søndag 16. september 2012

Jeg er medlem av nytt forum

Jeg satt og skrev aktivt på Cobra radio klubb sin Facebook-gruppe og fikk etterhvert vite om et truck-forum som inkluderer mange emner som dekker store interesser. Men de fleste emnene dekker interessen for lastebilkjøring. Jeg har registrert meg som medlem av dette forumet og håper å klare å bli aktiv i forumet. Forumet heter Bergli Truckstop.

Jeg legger hver søndag kveld ut ukas statistikkover besøkstallet til bloggen. Her er statistikken:
DayDatePage LoadsUnique VisitsFirst Time VisitsReturning Visits
Sunday16th September 20122522175
Saturday15th September 20122222184
Friday14th September 20124535287
Thursday13th September 201276685612
Wednesday12th September 201284635112
Tuesday11th September 201285675512


Det skal være veldig populært med PR 27 radio i lastebilmiljøet og det blir derfor den største målgruppen for reklamen. Jeg har kalt Bluetooth-enheten til mobilen min "Cobra radio klubb". Jeg har den aldri på, men hvis jeg en sjelden gang skulle få behov for å ha det gøy med Bluetooth når jeg er med venner, så kan det være smart å ha litt reklame for den klubben. Kanskje andre som kjeder seg ser navnet på mobilen sin og søker det senere. Når mobilen min begynner å ringe ofte og jeg ofte er ute og sykler, da skal jeg begynne å bruke min Bluetooth handsfree. Enheten til mobilen skal være synlig for alle, sånn at folk ser navnet til klubben når jeg sykler forbi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar