tirsdag 11. september 2012

Sprutregn og kraftige vindkast


I dag tidlig våknet jeg til lyden av full sprutregn utenfor soveromsvinduet. Høsten har begynt med en storm som kommer til å vare i flere dager. Den stopper tilfeldig og da ser det ut som det stopper helt, men så begynner sprutregnet. Når jeg skulle handle i ettermiddag. Nå kan vær-stasjonen min vise at temperaturen synker ute når det begynner å regne, men temperaturen stiger hvis det blir oppholdsvær. Dagtemperaturen er 10 grader. Jeg var i kveld på nettkurs for å ta amatørradiolisensen og det viser seg å bli vanskeligere for hver kveld på dette kurset, men det går framover.

Jeg jobbet i dag i lageret til Spar Kjøp, det var veldig gøy å jobbe der. Jeg vil ikke avsløre noe av det jeg jobbet med der.

Jeg prøvde i dag å ta bilder av regnværet, men på grunn av at det var mørkt ute og sprutregn, så ble bildene veldig mørke. Men her er mitt forsøk på å ta bilde av sprutregnet i dag tidlig før soloppgang:


Jeg gleder meg til temperaturene blir ennå lavere enn de er nå, for når jeg skulle sykle til Spar Kjøp i dag, måtte jeg ta av meg genseren. Det ble for varmt å sykle med genseren på. Jeg håper ikke det blir for glatt ute når snøen begynner å falle ned fra himmelen, for da kan det bli vanskelig å komme meg til Spar Kjøp, hvis det på veien skulle bli is. Jeg får se hvordan det går, men jeg håper det kommer til å gå bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar