lørdag 8. september 2012

Tanker om framtiden


Jeg har i hele dag tenkt på hvordan jeg skal ha det i helgene, uten Connection og Tweens. Dette er noe jeg har skrevet mye om, men det som ble sagt i kveldens tale på Connection vekket tanker hos meg. Dette menighetarbeidet som vi i Pinsemenigheten (Tabernaklet) holder på med er et viktig misjonsprosjekt, det gjør at mange ungdommer som bor i ufrelste hjem, får høre om hvor viktig det kristne budskapet er. Jeg er ikke lenger fornøyd med Formiddagsmøte, det er stort sett lovsang og tale, men mer enn det blir det ikke. På Connection får jeg mange bekjente som jeg ellers aldri ville møtt og mange av de bor i Haugesund. Når jeg blir for gammel til å gå på Connection, så er det for meg viktig å se framover med denne bloggen.

Det som er gøy med Statcounter er at jeg kan se hvor besøkene til bloggen kommer fra. Det kommer til å avgjøre hvor lett det blir for meg å skaffe annonsører i Haugesund-området. Det er økning i besøkstallet og det håper jeg fortsetter. Det ser ut som nesten alle besøkene kommer fra Haugesund, men det kan endre seg om noen år. Folk flytter på seg, men om det vil endre mye på kartet vil vise seg når jeg har blogget i noen år. Hvis det skulle endre seg, så vil jeg merke det mest etter noen år med reklame på hjemmesiden til Radio Haugaland. Jeg legger ut denne ukas statistikk med besøkstallet på søndag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar