tirsdag 11. september 2012

Årets første høststorm har kommet

Jeg våknet til klokkeradio med full lyd og vekkerklokke som ringte, men kulden som blåste inn soveromsvinduene rundt meg og sprutregnet fikk meg til å ligge lenger i sengen. Det var helt fram til en god sang ble spilt og da sto jeg opp umiddelbart. Jeg tenkte at nå har den første høststormen kommet.

I forbindelse med Fjellforum.no har jeg opprettet en ny blogg til å skrive om friluftsliv, men så langt er det bare skrevet et innlegg der for å ha skrevet noe. Jeg kommer der til å legge ut natur- og fjellbildene fra denne bloggen, men alt skal uansett i denne bloggen. Den andre bloggen har adressen www.natur-fjell.blogspot.no

Jeg har ikke syklet så mye etter jeg begynte på skolen 20. august og dere som har fulgt bloggen vet kanskje hvorfor, men jeg går til skolen hver dag. Det er friskt å gå til skolen hver dag, ihvertfall hvis det er kaldt ute. Jeg måtte i går ta av meg jakka når jeg gikk til skolen, fordi jeg ble for varm. Da regnet det ikke, men i dag skal jeg sykle til jobb og tror regnet kommer til å gjøre sykkelturen smertefri. Det er lite sannsynlig at jeg blir for varm på sykkelturen hvis det regner. Jeg skal ikke avsløre før i kveld hvor jeg har begynt å jobbe, men det er bare utplassering i forbindelse med skolen. Det begynner med to dager i uka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar