mandag 17. september 2012

Handletur på Raglamyr med sykkel

I dag var jeg på en handletur med sykkel på Raglamyr. Først kjøpte jeg sokker på Spar Kjøp, etterpå kjøpte jeg lydisolerende hodetelefoner på Leflal og til slutt en stålsleiv på Jula. Det som ble heftig var regnet som begynte å sprute når jeg hadde parkert sykkelen utenfor Spareland, som er nærmeste sykkelparkering for Spar Kjøp. Jeg sprang inn umiddelbart og hørte at regnet banket på taket til Spar Kjøp.

Når jeg hadde betalt i kassen hadde det sluttet å regne. Da gikk jeg rolig til sykkelen for å sykle til Bergsenteret, for å kjøpe hodetelefonene på Lefdal og stålsleiven på jula. Hodetelefonene er lydisolerte og kostet 149 kroner. Stålsleiven kostet 29 kroner.

Jeg har vært ute og testet hodetelefonen på FM radioen til mobiltelefonen og det virket veldig bra, hvis det ikke regnet. Da kom skurre-lyder og suse-lyder, men ellers hørtes det fint ut. Jeg anbefaler de hodetelefonene, fordi lyden blir like god som de fleste lavpris-hodetelefoner, men de er også lydisolerende. Det koster 149 kroner og selges på Lefdal.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar