torsdag 20. september 2012

Vi er nærme minusgrader

Det var 18 grader i soverommet når jeg sto opp i dag. Jeg hadde værstasjonen i soverommet i natt og så derfor i dag morges at det var 5 grader ute. Vi er nærme minusgrader, men er nå i vinterhalvåret da mange er inne og ser på tv, surfer på internett eller gjør andre ting inne. Det var i går over 10 grader ute hvis det ble solskinn, men jeg tror det nå er over og det vil være under 10 grader også når det er solskinn.

Jeg synes det er spennende å følge med på værstasjonen i vinterhalvåret, fordi da vil den vise om det skal begynne å snø eller bare bli frost ute. Jeg har den trådløse sensoren inne med en ledning hengende ut vinduet og kulden ute kommer derfor ikke til å svekke batteriet.

Jeg har begynt å høre på Hard Radio som er en nettradio som bare spiller hard musikk. For alle som misliker de vanlige FM kanalene eller DAB kanalene, er kanskje dette den rette kanalen. Hjemmesiden er hardradio.com

Jeg klarte i går å opprette ei hjemmeside for lydopptak til Cobra-nyhetene, men det er nesten ikke kommet besøk på denne siden ennå. Jeg begynner i 2013 å lage opptak til medlembladene, på samme måten som lydbok. Jeg legger de ut i mp3-format. For dere som på forhånd vil se hvordan denne siden ser ut, så er adressen https://sites.google.com/site/cobrasturer/home/cobra-nyhetene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar