torsdag 27. september 2012

Savner disko-musikken på 2000-tallet

Jeg husker hvor mye disko-musikk som var hits tidlig på 2000-tallet. Jeg hørte derfor mest musikk på radio, men i 2006 begynte den nye musikken å bli jevnere enn årene før. Nå er det ikke så mye ny musikk som treffer meg på radio, men jeg tror det nå begynner å bli bedre. De siste årene har jeg ikke hørt disko-musikk på den måten som det var på 2000-tallet. Jeg hører mest musikk på YouTube og Spotify, fordi der kan jeg finne disko-musikken fra 2000-tallet.

Alt som har vært hits før vil komme tilbake, men i en ny stil. Det har alltid vært mye musikk som jeg ikke har likt å høre på og som ble spilt mye på radio. Men det ble også spilt mye musikk som jeg da likte, og som jeg fortsatt liker å høre på. Men den musikken må jeg høre på Spotify eller YouTube.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar