mandag 24. september 2012

En rolig gåtur rundt Bleikemyr

I ettermiddag var det så fint vær ute når jeg kom hjem fra skolen, at jeg ikke ville sitte inne i varmen. Jeg satte derfor ryggsekken hjemme og gikk etterpå en tur rundt Bleikemyr. Den turen tok meg 2 timer å gå, men det var mye bedre å gå en så lang tur istedenfor å sitte hjemme og kjede meg i varmen. Jeg stekte noen pølser og kokte ris til middag og det smakte godt etter å ha gått den lange turen.

Vær-stasjonen min viser "regn" for de neste 12 timene og det begynner å bli skydekke over Haugesund. Det har allerede vært noen høststormer i denne byen og det kommer flere stormer før vinteren. Nå har dagtemperaturen steget til 12 grader. Det er stort sett oppholdsvær i Haugesund, men det kommer ofte skydekke som gjør at det blåser kald vind langs kysten. Det er vanskelig å forutse når det begynner å regne, men det plaskregner lenge hver gang det begynner å regne og etterhvert slutter det gradvis å regne.

Jeg skal til tannlegen i morgen og det gruer jeg meg til. Jeg skal bore et lite hull, men boringen lager en suse-lyd jeg blir urolig av. Isingen er egentlig ikke problemet, men jeg håper å få lov til å høre på musikk med hodetelefonene mine mens boringen foregår, sånn at jeg slipper å høre suse-lyden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar