torsdag 13. september 2012

Nå kommer regnværet


Det fortsetter å regne mer og mer og det slutter ikke i kveld. Vær-stasjonen min har skiftet prognoser flere ganger siden jeg kom hjem fra jobb i ettermiddag, men nå viser den stormvarsel. Jeg er redd mange av mine venner som har begynt i jobb eller lærling ikke får tid til å lese bloggen min og jeg må derfor gå nye veier for å markedsføre bloggen. Nesten alle besøk kommer fra blogg-seksjonen og jeg skriver derfor link til Facebook-siden under alle innleggene, sånn at folk fortsatt kan følge bloggen hvis de finner den i farten. Så langt "liker" 22 personer Facebook-siden og det er kjempebra!

Det begynner å blåse mye i Haugesund, spesielt langs kysten. Det får temperaturene til å svinge rundt 10 grader, det kan jeg ofte se på vær-stasjonen på trenden i temperaturene inne og ute, det viser "stigende" eller synkende". For meg er det greit å kunne se innetemperaturen, fordi det kan være vanskelig å vite om det er for kaldt eller varmt inne. Jeg prøver å ha innetemperaturen nærmest 19 grader som er vanlig romtemperatur. På vinteren er det alltid gjennomtrekk inne med vinduer lukket, så da må det være nærmest 22 grader inne.

På Facebook-siden til bloggen blir det oppdatert om når det blir skrevet nye innlegg. I perioder får jeg ikke så mye tid til å skrive innlegg, men da oppdaterer jeg Facebook-siden om når jeg skriver innlegg neste gang. Det er med andre ord store fordeler med å "like bloggen på Facebook. Hvis du er usikker på om du vil "like" bloggen på Facebook, så kan du sjekke Facebook-siden først.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar