fredag 14. september 2012

Musikk hjalp meg til å stå opp

Det er ikke lett å stå opp når det er 16 grader i soverommet, på grunn av at det er 13 grader ute. Jeg hadde flere vinduer åpne for å få frisk luft i soverommet i natt, men da hjelper klokkeradioen mye til å stå opp. Den holder meg våken, men det var vekkerklokkene som vekket meg. Begge to begynner å ringe samtidig.

Værstasjonen min viser fortsatt "stormvarsel" som er et godt tegn på at det blir uvær i dag. Denne værstasjonen viser lav sky-høyde som er en fare for at det begynner å regne når skyene kommer inn til Haugesund. Jeg kommer ikke til å få problemer med å gå til skolen i dag, men kaldt kommer det til å bli. Jeg anbefaler alle å kjøpe en basis værstasjon til å ha hjemme, fordi det er så veldig praktisk. Ute- og innetemperatur, barometer med skala og værprognoser er kjekt å ha, og den pleier ikke å koste så mye, men det avhenger de er. Min kostet 499 kroner inkludert en sensor, men jeg kan kjøpe eksterne sensorer og 4 valgfrie kanaler til sensorene. Eller du kan følge værstasjonen til Haugesunds avis på internett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar