lørdag 15. september 2012

Ukens kommentar 15.09.12

Jeg gikk i går kveldstur i sentrum og tenkte på hva jeg tidligere har opplevd, nære venner jeg hadde og hvordan jeg har fått det etter dette skjedde. Det er ikke gøy at sånn fortid kommer til minne, men det skjer ofte med meg. Jeg vil egentlig ikke forlate Haugesund, men jeg tror det blir nødvendig for å få nære venner igjen. Jeg har nå en prøvetid med Haugaland Turbonett AS som leverer trådløst bredbånd med høy kvalitet. Jeg kan selv se hvor mange som trykker på den reklamen, også hvilke kommuner reklamen trykkes på.

Det er viktig at folk får vite om dette turbonettet, fordi mange steder vil dette være det beste og rimeligste tilbudet på bredbånd. Det er nødvendig med parabol eller antenne på huset for å kunne motta bredbåndet. For priser og mer info om turbonettet, trykk på reklamen for å komme inn på hjemmesiden.

I morgen legger jeg ut statistikken for bloggen og nå begynner besøkene å jevne seg mellom dagene. Det ser ikke ut som noen så langt i dag har trykket på reklamen til turbonettet, men de fleste besøkene kommer fra Haugesund og Karmøy. Turbonettet leverer trådløst bredbånd på Haugalandet, så det viktigste nå er at de fleste besøkene kommer fra denne regionen, sånn at folk i det aktuelle området ser reklamen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar