mandag 1. oktober 2012

Ny låt på NRK Urørt

Jeg har laget  låter med "FL Studio" som er et program til å egen-komponere musikk med data. Dette har jeg blitt flinkere til å bruke og klarte å lage en låt i dag som er sammenhengende. Før klarte jeg ikke å lage sammenhengende låter, men nå begynner jeg å beherske programmet bedre for hver låt jeg lager. Den nye låten heter "Bedre tider kommer" og er nå ute på Urørt-profilen min. Der kan dere laste den ned gratis. Her er link til Urørt-profilen http://www.nrk.no/urort/Artist/SindreMllerhaug/default.aspx#top

Jeg synes det er gøy å lage musikk med data. Derfor er det bra at jeg kan dele musikken på internett, sånn at andre kan få høre musikken jeg lager. Så langt kan jeg ikke klare å tjene penger på det og legger derfor ut musikken til gratis nedlasting.

Jeg begynte å bruke "FL Studio" i begynnelsen av 2011 og da syntes jeg programmet var vanskelig å beherske, men etterhvert som jeg har laget mye forskjellig, så har musikken blitt mye bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar