onsdag 3. oktober 2012

Regnværet på onsdag

På onsdag jobbet jeg på Spar Kjøp. Av og til regnet det så kraftig at det ikke var mulig å gå ut for å tømme esker. Når regnet begynte å slutte gikk jeg ut for å tømme esker, men hver gang det begynte å regne var det så tilfeldig at det skiftet veldig raskt fra opphold til regn, og så ble det opphold igjen. Når jeg skulle sykle til jobb var det opphold og når jeg syklet hjem var det opphold.

Det gjør meg ikke noe at det regnet ute når jeg sykler, men det kan bli ubehagelig å sykle hvis det regner så kraftig at det spruter fra bakken. Dagtemperaturen i Haugesund er for tiden 10 grader og det ser ut som lavtrykket har stoppet å synke. Jeg ser på nedbørradaren til Yr.no at det kommer mye nedbør fra kysten og stopper i Haugesund. Dere kan følge nedbørradaren her http://www.yr.no/radar/vestlandet.html

Jeg skal jobbe i lageret til Spar Kjøp i dag og jeg tror værsituasjonen blir den samme i dag som den var i går. Jeg skal sykle til jobben uansett hvor mye det regner ute. Værstasjonen viser lavtrykk, men er uendret siden i går. Det eneste som har forandret seg litt er temperaturen, men den varierer mellom dagene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar