søndag 7. oktober 2012

Regnet kommer sakte og usikkert

Det har regnet mye i dag, men det slutter ofte og fortsetter senere. Jeg skal bare være inne i dag, så jeg bryr meg ikke om regnet. Værstasjonen gir med fullstendig oversikt over været og det ser ut som været er stabilt. Dagtemperaturen er fortsatt 11 grader og det er høst i Haugesund.

Jeg har stekt hjemmelagde rundstykker i dag. Jeg hadde ikke noen igjen og måtte derfor bake nye. Det blir litt oppvask etter bakingen, men det klarer jeg. Jeg tar oppvasken når jeg får god tid til det eller ikke har noe å gjøre.

I kveld skal jeg legge ut ukens besøkstall til denne bloggen. Så langt kan jeg ikke se at noen har stemt på meningsmålingen, men det er kanskje fordi nesten ingen leser bloggen. God synlighet i søkemotorer er derfor viktig for besøkstallet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar