mandag 15. oktober 2012

Et høytrykk hindrer snøværet

Termometeret viser veldig forskjellig fra en morgen til neste morgen. I dag viste termometeret 7 grader når jeg sto opp, men nå begynner temperaturen å stige før soloppgang. Barometeret viser jevnt høytrykk, men at det skal begynne å regne.

Jeg har tenkt litt på besøkstallet og for meg er det godt besøk på bloggen. De fleste besøkene kommer fra blogg-seksjonen til Haugesunds avis og de besøkene kommer stort sett fra Haugesund. Facebook-siden har 27 likere og det tar lang tid før det kommer flere som liker den Facebook-siden. På Facebook-siden informerer jeg om når jeg har skrevet nye innlegg, sånn at det blir lettere å følge bloggen.

Blogg-seksjonen til Haugesunds avis har igjen gitt meg mange besøk og besøkene blir kjempehøye hver dag. Jeg må prøve å skrive innlegg som kan interessere leserne, for eksempel omtaler av tv-programmer jeg har sett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar