fredag 5. oktober 2012

Ny stillingportal for dagligvarebransjen

Dagligvarehandelen er ei avis for dagligvarebransjen som skriver om nyheter for denne bransjen. Det siste nye med denne avisen er at de har laget en ny stilling-portal som gjør mulig for folk å finne ledig stilling i dagligvarebutikker.

Adressen til portalen er www.dagligvarejobb.no.
Adressen til nettavisen er www.dagligvarehandelen.no.

Jeg så i går på værstasjonen at det var 7 grader ute i går kveld. Når jeg kom hjem fra skolen i ettermiddag var det 11 grader ute. Det regnet ute i natt og det blåste kraftig. På grunn av Haugesund er i et kystområde begynner det ofte å snø i november. Det blir ikke gøy å måtte måke snø hver morgen, men når det er vinter, så må man gjøre det.

Jeg har høstferie i uke 41. Det blir en stille uke for meg. Jeg har ingen planer om å reise og skal bare være hjemme. Jeg kommer til å skrive innlegg i bloggen i høstferien, så den blir oppdatert hver dag neste uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar