lørdag 20. oktober 2012

Så langt en rolig helg

Fredag:
Klokken 18:30 begynte jeg å gå til Nordre Misjonsmenighet for å være med på en ungdomsklubb. Jeg brukte 50 minutter på å gå til denne menigheten og var der klokken 19:20. Døren var låst og ingen var i menigheten. Jeg satt derfor på en benk utenfor menigheten. Jeg hadde ikke med meg hodetelefonene og måtte derfor klare meg uten musikk mens jeg ventet på at de andre skulle komme.

Det var gøy å være på ungdomsklubben, som i Nordre Misjonsmenighet kalles "UNG". Dette skjer hver fredag kveld klokken 20:00 - 23:00. Jeg synes det er kjekt å være med på UNG, der jeg kan bli kjent med andre ungdommer, istedenfor å bare sitte hjemme og kjede meg.

Lørdag:
Jeg har laget pannekaker til middag og spiste alle pannekakene. Jeg skal derfor ikke spise kveldsmat i kveld, men jeg skal spise frokost i morgen.

Her er et bilde jeg tok i sommerferien:

Nå begynner det å bli tidlig mørkt ute. Klokken 17:00 så jeg at det begynte å bli mørkt ute. Jeg må bruke refleks når jeg skal gå til skolen, men nå må jeg også begynne å bruke refleks når jeg skal gå til Tabernaklet, Nordre Misjonsmenighet og butikken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar