onsdag 17. oktober 2012

Helt stille på morgenen

Det er ikke hver morgen jeg opplever at det er helt stille på morgenen. Trafikk-stille, vindstille og oppholdsvær samtidig. Jeg fikk i går etablert til One Call, fordi det abonnementet er mye billigere å bruke enn det jeg hadde før. Det blir spennende å se hvor mye jeg sparer på dette, men jeg tror jeg vil merke det mest med sms, fordi jeg sender en del sms-er hver gang jeg holder kontakt med venner på den måten.

Jeg synes det har skjedd mye spennende dette halvåret. Jeg har blitt utplassert på Spar Kjøp, jeg har begynt med denne bloggen og jeg går mitt siste skoleår på videregående skole. Jeg følger med på hvor besøkene til bloggen kommer fra, med Statcounter. Det er veldig greit for meg å vite hvor jeg når ut til folk med bloggen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar