onsdag 3. oktober 2012

En morgen med regn og 11 grader

Jeg sto opp klokken 6:00 i dag, og da regnet så det sprutet når bilene kjørte forbi. Det var 11 grader ute. Jeg skal i dag jobbe i lageret til Spar Kjøp og jeg tror det dårlige været kommer til å gjøre at kunder kommer til butikken. Vi opplevde den samme trenden på Jula før sommeren, at det kom mange kunder hvis været var dårlig ute.

Værstasjonen min viser nå "regn" og det er et godt tegn på at det blir regn hele dagen. Barometeret viser et synkende lavtrykk som er et tegn på at det vil ta noen dager før regnværet går over. På grunn av regnværet må jeg bruke jakke når jeg skal sykle til jobben i dag.

Jeg ser at værstasjonen begynner å vise tegn til at vinteren nærmer seg. Lavtrykket synker og det blir oftere regn, men temperaturene er uten store endringer. Når vinteren nærmer seg kommer temperaturen til å synke gradvis, men etter noen dager begynner det å snø. Det er oftest bare rundt 0 grader på vinteren, fordi jeg bor nær kysten.

Jeg ser at flere har hørt den nyeste låten min på Urørt og det er jeg glad for. Det er ikke så mange som har hørt den, men det er fordi musikken min ikke har blitt så kjent ennå. Det er mange låter jeg har der som jeg laget når jeg var dårlig til å lage musikk og de er ikke sammenhengende. Jeg skal derfor slette de som ikke er sammenhengende, men beholde de to første jeg har lastet opp, for å gi plass til sammenhengende låter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar