tirsdag 23. oktober 2012

Det ble en roligere dag enn forventet

I går tenkte jeg at det kom til å bli en travel dag for meg, men det ble ikke det. Sent i går kveld ville jeg gjøre annet enn å surfe på internett og begynte derfor å bake rundstykker. Jeg stekte 14 stk rundstykker som jeg pakket i en brødpose. Nå har jeg rundstykker for hele denne uka og trenger derfor ikke å bake før søndag. Jeg bruker solsikkekjerner, sesamfrø, linfrø og kruskakli i deigen, for å få grovest mulig rundstykker. Det øker holdbarheten.

Jeg tok håndoppvask før jeg gikk til skolen i dag. Jeg hadde ikke så god tid til å gjøre det, men jeg vasket bakebollen, litermålene og bestikket. Etterpå gikk jeg til skolen. Resten av håndoppvasken tok jeg når jeg kom hjem fra skolen i ettermiddag.

Været er for det meste skyet og det er kaldt ute. Opptil 10 grader og sjelden skyfri himmel. Jeg er mest mulig inne og går bare ut når jeg skal til skolen, jobb eller butikken. Det er lett å lufte ut leiligheten når det er så kaldt ute, for da får jeg gjennomtrekk uten at det plutselig er over 28 grader inne. Det skjer ofte hver sommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar