fredag 12. oktober 2012

Skyfri himmel og 9 grader ute

Det nærmer seg slutten av høstferien og jeg må derfor prøve å stå opp tidlig hver morgen, men det er ikke lett. Jeg har funnet ut at det hjelper å ha værstasjonen i vinduskarmen og åpne vinduet. Da blir det kaldere i vinduskarmen og termometeret begynner å vise synkende inne-temperatur. Dette blir lettere å gjøre når det blir vinter, for da vil termometeret vise synkende inne-temperatur mye raskere.

Jeg skulle i går kveld se Åndenes Makt, men det begynte så skummelt at jeg slo av tv-en. Jeg skulle se programmet alene. Jeg så mye på Åndenes Makt i fjor alene.

Jeg fikk Lokalavisen i dag. Det er ei ny gratisavis på Haugalandet som kommer ut annenhver uke. Jeg har ikke lest så mye i denne avisen som kom i dag, men skal se om jeg får tid til å lese mer i den senere i dag. Lokalavisen kan leses gratis på internett på www.lokal-avisen.no

Jeg har fått mye tid til å høre på radio i høstferien. Jeg bor alene og kan derfor høre på det jeg vil. Jeg kan også høre på radio når jeg vil. Jeg tror jeg skal være litt ute i dag og høre på radio. Det er bedre enn å være inne hele dagen når det ikke regner ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar