onsdag 31. oktober 2012

Nå regner det mye og temperaturen er 8 grader

På tirsdag var det frost på morgenen, men i dag ser det ut som det bare regner og det er plussgrader. Jeg var redd for at det skulle bli mye frost og mye snø ute på tirsdag, men nå blir det ikke blir snø på flere uker. Jeg håper det ikke blir så mye snø denne vinteren, fordi jeg sykler til jobb og da er det lettest hvis det ikke er snø ute. Jeg synes det er gøy å sykle til jobb og det tar meg bare 30 minutter å sykle til jobb, men det er greit at det ikke er glatt på veiene når jeg sykler.

Været skifter for tiden raskt i Haugesund, så det er umulig å vite hvordan været blir ute. Værstasjonen viser "stormvarsel" nesten hele tiden, men det gjør den vanligvis når det ikke er lenge til vinteren begynner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar