søndag 14. oktober 2012

Halvårets første frostvarsel

Når jeg sto opp klokken 9:00 i dag, så jeg at værstasjonen viste "frostvarsel" og 3 grader i skyggen. Det er lett for meg å lufte ut soverommet, fordi det er så kaldt ute. Men det er ikke mange uker før det begynner å snø ute. Jeg regner med at det ikke skal bli noen problemer med å sykle til jobb i snøværet, ellers får jeg ta buss. Dere kan følge denne værstasjonen for å finne ut når vinteren begynner http://www.ravnafloke.com/vaerstasjon/

Det er mange bilder som jeg har lagt ut i bloggen og de vil jeg begynne å dele på nytt. Mange lager varm kakao når vinteren kommer. Det gjorde jeg sommeren dette året og tok et bilde av koppen med kakao. Her er bildet:


I kveld skal jeg legge ut besøkstallet til bloggen for denne uke. Når det blir kaldt ute begynner folk å sitte mer inne og surfer på nettet. Kanskje kommer det bloggen til gode når vinteren kommer. Nå synes jeg det blir veldig lett å lufte ut leiligheten og det blir fort kaldt. Men værstasjonen viser inne-temperatur, så jeg har full kontroll på utluftingen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar