tirsdag 16. oktober 2012

Jeg skal prøve flere kreative middager

Når man skal lage middag kan det lages mye forskjellig og det kan være vanskelig å velge hvilke middager som skal lages hvilke dager. Når jeg nå skulle skrive handleliste tenkte jeg gjennom mange middager som jeg savner og ville prøve noe nytt. Jeg kom på at jeg kan koke pastaskruer og steke hakkede pølser. En blanding av dette vil smake godt. Til dette skal jeg ha på dressing for at det skal smake best mulig.

På fredag skal jeg lage hjemmelaget pizza etter planen. Den skal inneholde tomat-pure, kjøttdeig og revet ost. Jeg skal drysse over forskjellig krydder for at den skal smake best mulig.

Jeg skal prøve å finne på flere kreative middager de neste ukene. Hvis de lages fra bunnen av, så kan resultatet bli som jeg forventer det.

Jeg skal bake rundstykker i kveld, fordi nå er det ikke flere igjen. De to nye mat-boksene jeg kjøpte på Spar Kjøp før høstferien var kjempegode å bruke og passer rundstykkene mine perfekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar