mandag 8. oktober 2012

Høstferien begynte med regn

Høstferien begynte med regn i Haugesund og jeg velger derfor å være inne. Jeg har i dag tatt oppvasken. Det er 10 grader ute. Værstasjonen viser regn og det tror jeg betyr at det kommer til å regne hele dagen. Kanskje det fortsetter å regne hele kvelden.

Jeg fant i går hjemmesiden til "Ensliges landsforbund". Det er en landsforening som jobber for å hjelpe enslige med ulempene med å bo alene. Jeg surfet på nettet i går og fant tilfeldig denne hjemmesiden. Jeg bor alene og skal se om dette kunne være en forening for meg. Men det er ikke så lenge til neste år, så jeg vil ikke melde meg inn før neste år. Her er link til hjemmesiden http://ensliges.no/index.asp?id=1900

Ensliges landsforbund har et medlemsblad som heter "Singel". Det har 4 utgivelser i året og tidligere utgivelser kan leses gratis på hjemmesiden. Du kan lese tidligere utgivelser av medlemsbladet her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar