onsdag 1. august 2012

Ukens kommentar 01.08.12

Sommerferien har for meg vært kjedelig så langt. Fritidsaktiviteter har tatt ferie, både amatørradiogruppa og Connection i Tabernaklet. Det er litt vanskelig å stå opp tidlig i ferien, på grunn av at jeg ikke har noe jeg må gjøre tidlig på dagen. Jeg tror det blir bedre når skolen begynner etter sommerferien, fordi da begynner fritidsaktivitetene og skolen. Da har jeg noe å stå opp til hver dag og noe å gjøre på kveldene. For meg er det ikke nødvendig å være med på fritidsaktiviteter hver kveld, men noen kvelder i uka går greit.

Hver kveld på BBC Radio1-Extra sendes Dub-step musikk, det hører jeg på hver kveld. Det sendes fra klokken 20:00 - 24:00 (Norsk tid). http://www.bbc.co.uk/radio/player/bbc_1xtra 

Jeg har ikke kjedet meg hele tiden. På kveldene har jeg skrevet litt i forumer, Musikkdiskusjon og Fjellforum. Jeg er ikke aktiv i disse forumene ennå, men jeg tror det blir mer aktivitet i høst og vinter.

Førstkommende lørdag og søndag skal jeg være i Tabernaklet, på Connection og Formiddagsmøte. Neste uke blir det bare Formiddagsmøte i Tabernaklet (ikke Connection). Men fram til det skal jeg slappe av, lage gode middager og høre mye på musikk. I morgen sendes DJ-friendly på NRK P3, fra klokken 20:00 - 24:00 (torsdag kveld). I det programmet spilles mye DJ-musikk. For dere som vil høre DJ-friendly som nettradio, så er det mulig på http://nettradio.nrk.no/default.php?kanal=p3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar