søndag 19. august 2012

Livet forandrer seg

I morgen begynner jeg på skolen, første skoledag etter sommerferien. Jeg har hatt sommerferie i nesten 2 måneder, så det kommer til å bli uvant å begynne å på skolen. Mange jeg kjenner har begynt i lærling og de kommer jeg kanskje ikke til å se mer dette året, men heldigvis kan jeg holde kontakten med venner via Facebook. Det er en rar følelse å ha gått på skole i 13 år på rad, og begynne på jobb neste år. Jeg finner ut hva jeg begynner å jobbe med neste år når jeg kommer så langt.

Nå synes jeg livet begynner å bli vanskelig, jeg har ikke venner å gå til regelmessig på fritiden, men jeg klarer av og til å komme meg til venner. Jeg har ei venninne som jeg gikk på skole med, men hun kommer jeg meg ikke så ofte til. Men det betyr ingenting hvor sjelden det er, for det som betyr noe er at besøket er hyggelig og vellykket.

Jeg må fortsatt bo i Haugesund fram til jeg får råd til å kjøpe bolig, da skal jeg vurdere hvor det er praktisk mulig å bosette meg. Kanskje det blir mulig å sette inn reklame i denne bloggen og tjene penger, men nå er det ikke mulig, fordi det bare er 10 daglige besøk. Jeg har reklame for klubben min i bloggen, men det er bare for å gjøre den kjent for flest mulig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar