onsdag 22. august 2012

Oppdaget et lite hull hos tannlegen

I dag var jeg på klassetur i Vangen. Vi skulle møte opp senest 10:00, men jeg visste ikke hvor lang tid det tok meg å sykle dit og startet derfor turen hjemmefra klokka 08:45. Jeg hadde låst sykkelen inntil et tre allerede klokka 09:00 og det sluttet ikke å regne før jeg kom til Vangen. Jeg var gjennomvåt og kald. Vær-stasjonen viste et høytrykk, men stormvarsel for de neste 12 timene. Jeg rullet jakken og pakket både jakken og sykkel-låsen oppi ryggsekken. Det fosset regn fra himmelen på denne etappen på 15 minutter, men med muskelkraft og trent utholdenhet kom jeg meg fram uten hindringer, annet enn biler så freste og sprutet vann på hele fortauene de kjørte forbi. Nå vet jeg at det tar 15 minutter å sykle fra Risøy til Vangen, hvis jeg er effektiv og det ikke er forsinkelser i trafikken.

Jeg måtte sykle hjem tidligere enn klasseturen skulle slutte for å rekke en time hos tannpleieren. Der avslørte røntgen-bildene at jeg hadde et lite hull og må derfor til tannlegen om en måneds tid. Før den tiden vil jeg unngå å spise snop og unngå å drikke brus for at ikke flere hull skal utvikle seg. Jeg vil også la være å bruke sukker i pannekakene, grøt, men også unngå å lage kakao.

Cobra web shop er ferdig innen denne uka og flere produkter er lagt til, men de tilbyr ikke egendefinert reklame og er av meget høy kvalitet. Kanskje det blir mulig i framtiden å sy fast egne merker med reklame for Cobra radio klubb, men disse merkene er for tiden ikke laget. Jeg håper dere vil sjekke ut denne nettbutikken og vurdere å bestille noe derfra. Lenken til Cobra web sho er denne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar