tirsdag 31. juli 2012

Årets første låt på Urørt

Jeg synes det er vanskelig å lage musikk med FL Studio, men etterhvert som jeg har laget noen instrumentale låter har jeg blitt flinkere til å lage musikk på data. Jeg håper at jeg en gang klarer å lage en sammenhengende låt som det går an å rappe til. Så flink er jeg fortsatt ikke og må jeg lage flere låter for at de til slutt skal bli sammenhengende. Her er link til profilen min på Urørt http://www.nrk.no/urort/Artist/SindreMllerhaug/default.aspx

Låtene er ikke sammenhengende og det går derfor ikke an å rappe til de. Hvis jeg en gang i framtiden klarer å lage sammenhengende låter, så kan jeg kanskje klare å rappe til de. Men før det må jeg lage flere låter som ikke er sammenhengende, før jeg klarer å lage de sammenhengende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar