onsdag 29. august 2012

En usikker framtid

Jeg tror ikke jeg har vært så usikker på meg selv som nå, siden jeg begynte på videregående. Jeg tenker på at neste år fullfører jeg videregående og skal begynne å jobbe. Det blir mest sannsynlig i en butikk, men det begynner jeg å lete etter neste år. Det ser ut som det blir vanskelig å få lagerjobb.

Jeg skal i ettermiddag steke pannekaker til middag. I kveld skal jeg møte radioamatørene i slakthuset. Der skal jeg fortsette med amatørradio-kurset, noe jeg ikke klarer å oppfatte helt. Men vi skal prøve å få dette til. Jeg prøvde en test i går kveld på nettkurs, men fikk hele tiden feil og gav opp.

Jeg skal besøke ei venninne i morgen og går derfor på ny glipp av Ungdomsprogrammet på Kristen Nærradio, som spiller kristen ungdomsmusikk. Men å besøke venner betyr mye mer enn en kveld med kristen ungdomsmusikk, uansett hvor god den er. Men jeg går i en usikker framtid imøte, som jeg husker var populært å si på 90-tallet og begynnelsen av 2000-tallet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar