tirsdag 14. august 2012

Det er vanskelig å bli vane med å stå opp tidlig

Jeg fikk sommerferie fra skolen 22. juni og er snart ferdig med sommerferien som varer i nesten to måneder. Jeg må begynne å bli vane med å legge meg rundt klokken 23 hver kveld og stå opp klokken 8 hver morgen. Hele denne uka kommer ei vekkerklokke til å være innstilt på å vekke klokken 8 og da må jeg stå opp umiddelbart. Det var en hard start i dag, men jeg må prøve å bli vane med å stå opp tidlig.

Etter jeg hadde spist frokost i dag måtte jeg bestille frisørtime, fordi håret mitt har blitt langt og luggen dekker ofte øynene mine. Jeg har også hatt mye flass i håret over lengre tid som er vanskelig å vaske vekk. Jeg valgte derfor å barbere håret vekk for å slippe å klippe det på flere måneder.

Radionytt har begynt å få leserne tilbake og neste uke vil lesertallet være normalt. Derfor har daglige nyheter begynt å komme og ukentlige kommentarer fra meg vil også komme. Det er nettavisen for hele radiobransjen! Jeg er kommentator for Radionytt, men bare som frilanser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar