fredag 24. august 2012

Nå begynner vanlige uker

Denne skoleuka har vært så lett som en lek, men fra neste uke begynner vanlige uker med skole hver dag, etterhvert praksisplass to dager i uka. Jeg er redd at det blir vanskelig for meg å få jobb etter videregående og regner med at jeg må streve på egenhånd på slutten av skoleåret for å få en jobb etter skolen. Jeg må finne en jobb som er ledig. Jeg kan være så uheldig at hvis praksisplassen jeg er på har lyst til å ansette meg etter skolen, likevel ikke har mulighet til å ansette meg, så må jeg finne jobb på egenhånd. Det kommer til å bli vanskelig å få til, men jeg må klare å skaffe jobb etter skolen! Jeg vil ha noe å gå til hver dag, tjene penger og gjøre annet enn å kjede meg hver dag.

Jeg har tidligere skrevet i bloggen om at jeg kan sette inn reklame her, men med 10 daglige besøk blir det umulig å skaffe annonsører. Jeg har reklame for klubben min der, men det er bare i tilfelle noen er interessert i å følge med på hjemmesiden til klubben.

Nå begynner møtene i Tabernaklet som vanlig. Tweens i partall-ukene, Connection hver lørdag og Formiddagsmøte hver søndag. Dette er de eneste fysiske fritidsaktivitetene jeg har, ellers er det ingen. Cobra radio klubb har for meg blitt en hobby på Facebook, jeg er der med på å kommentere statuser om ting som skjer i klubben. Det siste som har skjedd er at Cobra har startet egen nettbutikk, men det er nå bare bestillingsvarer og ingenting er importert til lageret. Utenom dette har jeg ingen fritidsaktiviteter eller hobbyer, utenom amatørradiogruppa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar