søndag 26. august 2012

Jeg lurer på hva jeg skal jobbe med etter skolen

Lørdag var det Connection i Tabernaklet, det var en kveld som var roligere enn det har vært tidligere. De fleste gikk hjem før klokken 11. Det føltes godt å få møte de andre ungdommene istedenfor å sitte hjemme og være alene.

Søndag var det Formiddagsmøte klokken 12. Det er for at det skal bli enklere for folk å sove ut, nyte frokosten og deretter komme seg til møtet. Fram mot jul begynner dette møtet klokken 12. Etter møtet ble det servert kaker og saft, med samtaler rundt bordene.

Vanlige skoleuker har begynt og det merkes på besøkstallet til bloggen. Det varierte mye i sommerferien, men denne uka har besøkene jevnet seg. Jeg bruker bloggen til å skrive tanker om livet mitt og dele det med andre. Neste år må jeg bestemme meg for hva jeg skal jobbe med. Hvis jeg får utplassering i en bedrift som ikke har mulighet til å ansette meg etter skolen, så må jeg lete på egenhånd.


Besøkstall til bloggen for denne uka:                                                       Unike besøk
Sunday26th August 2012
8
Saturday25th August 2012
12
Friday24th August 2012
21
Thursday23rd August 2012
15
Wednesday22nd August 2012
22

Tuesday21st August 2012
32
Monday20th August 2012
6
Sunday19th August 2012
57

Det er ingen reklame for denne bloggen, men jeg har informert venner om bloggen på Facebook og har egen Facebook-side for bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar