mandag 27. august 2012

Enkel start på skoleuka

Jeg tenkte mye i går kveld på om det kom til å bli vanskelig å begynne på skolen i morgen, med å stå opp tidlig og holde ut en hel dag på skolen. Det gikk helt greit, jeg fortsatte på prosjektet mitt om forfattere. En Norsk forfatter og en internasjonal forfatter. Jeg har for tiden ikke PowerPoint på skole-pcen min, så det må først kladdes i Word-dokumenter. I kveld skal jeg installere Open Office på skole-pcen, sånn at det blir enklere å lage presentasjonen.

Jeg hadde ikke andre planer enn å sitte hjemme og slappe av med datamaskinen og bake rundstykker, så jeg valgte i dag å ha to pizzastykker til middag. De pizzastykkene var dypfryst etter jeg forrige uke stekte hjemmelaget pizza fra bunnen av, med alt som skal være med (også kjøttdeig).

Jeg har funnet ut at rundstykker med rugmel har lengre holdbarhet enn med sammalt hvete grov. Jeg må derfor kjøpe stekesmør i morgen for å bruke de siste pakkene med sammalt hvete grov. Hjemmelagde rundstykker smaker mye bedre enn kjøpebrød og det er en fin hobby. Det krever ikke mye tid, men å sette av 2 timer, to kvelder i uka er nødvendig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar